سوالی دارید ? مطرح بفرمایید
021-28423356
025-33550380
شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 الی 16
پذیرای حضور شما هستیم
تهران - فرمانیه- خیابان لواسانی - خیابان فربین- پلاک 5 - واحد 1
قم - پردیسان - بلوار دانشگاه - پارک علم و فناوری


پیاده سازی BIM در پروژه های در حال ساخت

"تبدیل نقشه های دوبعدی (2D) به سه بعدی (3D) هوشمند"

image

برای تغییر راهی هست ...

پیاده سازی مفهوم BIM در پروژه هایی است که هم اکنون در حال ساخت هستند و دارای نقشه های دوبعدی (2D) می باشند . BIM در بهینه کردن فرآیند های باقی مانده از چرخه حیات پروژه، بالاخص  در زمان تعمیر و نگهداری پروژه ها بسیار کمک کننده می باشد.

. ماهی را هر موقع از آب بگیرید تازه است ...

یکی از دغدغه های مدیران و دست اندرکاران پروژه های صنعت ساخت ؛ به کارگیری نوین ترین روش های حال حاضر در دنیا به منظور استفاده بهینه از منابع موجود در پروژه ها و همچنین جلوگیری از هدر رفت سرمایه و در نهایت بالا بردن هر چه بیشتر کیفیت این پروژه ها در حین ساخت و در حین بهره برداری می باشد.
شرکت فناورانه "بنا یار مهراز ایرانیان" که از اولین سال های ظهور تکنولوژی BIM در دنیا فعالیت خود را به منظور بسط و توسعه این مفهوم در ایران شروع به کار نمود و هم اکنون عضو به عنوان یک شرکت فناورانه و ارائه دهنده خدمات نوین مرتبط با صنعت ساخت عضو پارک علم و فناوری استان قم می باشد ، توانایی پیاده سازی مدلسازی اطلاعات ساخت "BIM" را در کلیه پروژه های صنعت ساخت و زیر ساختی کشور ( مسکونی ، تجاری ، اداری ، درمانی ، راه ، باند ، فرودگاهی ، آب و فاضلاب ، نیروگاهی ، نفت و پتروشیمی ) دارد.

دامنه پروژه هایی که امکان پیاده سازه BIM در آنها وجود دارد

با آگاهی به دنیای فناوری های نوین وارد شوید

مسکونی ، تجاری ، اداری

آب و فاضلاب

درمانی

نیروگاه (خورشیدی ، گازی ، آبی ، ...)

راه ، باند، تونل ، راه آهن

بنادر

فرودگاه

نفتی و پتروشیمی

دلایل انتخاب "بنا یار مهراز ایرانیان" 

استفاده از متخصصین و کارشناسان خبره داخل و خارج از کشور و همچنین تجربه پیاده سازی مفاهیم فناورانه ، از جمله مدیریت اطلاعات ساخت (BIM) در پروژه های مسکونی ، اداری ، درمانی ، فرودگاهی ، نیروگاهی ، ... در پروژه های داخل و خارج از کشور

طراحی و راه اندازی: انعکاس برتر




Search